a great story to share deel 1 - Reisverslag uit Rijsenhout, Nederland van Marliene Pille - WaarBenJij.nu a great story to share deel 1 - Reisverslag uit Rijsenhout, Nederland van Marliene Pille - WaarBenJij.nu

a great story to share deel 1

Blijf op de hoogte en volg Marliene

20 Oktober 2017 | Nederland, Rijsenhout

A great story to share.

De reis is eindelijk officieel begonnen. Officieel als in, we zitten nu in het vliegtuig, maar onofficieel zijn we al even bezig met de voorbereidingen. Wat neem je mee,welk klimaat gaan we tegenkomen als we daar zijn. Weinig websites konden daar een goed,sluitend antwoord op geven. Dus korte broek, lange broek, muts, regenjas,fleece en slippers mee. Alles mee in de koffer en...dju overgewicht (en de koffer ook ;-))

Dus weer uitpakken,overwegingen en beslissingen maken, het leek wel of je een zeer dure aankoop ging doen...heb ik dat wel echt nodig,maar wat als? anyway, uiteindelijk toch aan het juiste gewicht gekomen. (De koffer toch in ieder geval :-))

Ik ben woensdag met kat en koffer naar pap en mam vertrokken en vanaf daar zijn we naar Ede gereden. Even naar het nieuwe appartement kijken en daarna met broer,gezin en vriendin van de familie gaan eten bij Pizza en Pizza.. echt een aanrader, van buiten een foute skihut,maar binnen warme aankleding en houtgestookte ovens. Want naast ons vertrek,vierden we ook al papa zijn verjaardag. 75 wordt de lieve snoeperd en nog elke dag zijn we daar blij om.

Om ons de ochtend een beetje rust te gunnen ipv in de files te hangen, had ik een hotelletje geboekt en zo zijn we heerlijk de dag gestart. Goed ontbijt en fileloos naar Schiphol gereden. Nog een cappuccino voor de papa en dan het afscheid.

We vliegen met KLM en we hebben heerlijke stoelen.
lees verder deel 2

• 20 Oktober 2017 - 09:20

Ger Pille:

Dit gaat een heel leuk verslag worden.
    Vooral omdat je een klein stukje zelf hebt meegemaakt.
    Overgewicht van de koffer, de foute skihut met de overheerlijke pizza's.
    En dankbaar voor de aandacht van kinderen en kleinkinderen.
    En niet te vergeten ons Mam die dit allemaal natuurlijk heeft mogelijk gemaakt.

• 20 Oktober 2017 - 15:35

Sarah Crauwels:

Dag Marliene en mam! Maak er een superfijne trip van!
    We missen jullie al! Sarah en ‘Oekat’