deel 2 a great story to share. poging 206:-) - Reisverslag uit Miraflores, Colombia van Marliene Pille - WaarBenJij.nu deel 2 a great story to share. poging 206:-) - Reisverslag uit Miraflores, Colombia van Marliene Pille - WaarBenJij.nu

deel 2 a great story to share. poging 206:-)

Blijf op de hoogte en volg Marliene

20 Oktober 2017 | Colombia, Miraflores

We vliegen met KLM en we hebben heerlijke stoelen. Mijn laatste en enige keer dat ik met KLM had gevlogen, heeft een niet al te bijzondere indruk achtergelaten. Beetje oubollig en in vergelijking met de oosterse maatschappijen weinig service. Maar dit was jaren geleden en how time has changed. Luxe stoelen en mooie inflight services, ook in economy class. We raken aan de praat met het cabinepersoneel, onder andere met Claudia. Het gesprek was heel persoonlijk en warm. Ze nemen de tijd voor een gezellige babbel. Trots was de toon die overheerst. Leuk om mensen vol passie over hun baan horen vertellen maar ook vol lof over hun werkgever.
Na ongeveer 9 uur vliegen kwam Claudia ons een zakje brengen omdat ze ons verhaal zo bijzonder vond. Moeder en dochter op pad en papa thuis op zijn verjaardag. Ze had voor ons alledrie iets in het zakje gedaan en een persoonlijk kaartje geschreven.
Dat vind ik dus Klasse met een hoofdletter. Dus bij deze super bedankt voor je persoonlijke aandacht.

Na 12u vliegen zijn we in Lima aangekomen. Een stuk van de zuidelijke stille oceaan gezien en hup door naar het hotel. Helaas al donker dus weinig sightseeing. De eerste centen omgewisseld naar de Peruviaanse sol en morgen echt op pad met de eerste tour.
Zo?n zin in.
Maar eerst de oogjes toe en lekker slapen .. x

• 20 Oktober 2017 - 21:57

Ger Pille:

Als je je open opstelt, maak je veel mee en ontstaan er geweldige gesprekken.
    Vaak ook van vertrouwelijke aard.
    Hoef je ook niet te delen.
    Maar wat ik wel wil weten is ???