De voorbereidingen - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marliene Pille - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marliene Pille - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Marliene

Blijf op de hoogte en volg Marliene

13 Januari 2013 | België, Antwerpen

Een jaar geleden heb ik op mijn werk aangevraagd of ik in het voorjaar van 2013 een lange reis kon maken.
Lang als in een maand. Nee, geen sabbatical of iets dergelijke, maar 1 maand om weer even met beide pootjes op de grond te landen.

De toestemming kwam en de tickets werden geboekt en zo gingen de maanden voorbij, nog geen voorbereidingen want het was nog zo ver weg en het was druk op het werk.

Maar eind dec, begon er toch een lichte stress toe te slaan... en op een of andere manier lukte het nog steeds niet om te starten met de voorbereidingen..... Maar nu, precies een week voor vertrek ben ik eindelijk grotendeels op orde.

De vaccinaties, het visum, de inpaklijstjes en de optie voor het 1e hotel voor 2 nachten......en deze blog natuurlijk.

Leuk dat je meeleest, al vind ik het vooral fijn om voor mezelf het een en ander bij te houden. Van mijn andere reizen, heb ik ervaren dat 2 dagen reizen en ondernemen, je het idee geeft, dat er een week gepasseerd is. Je kan je al niet meer herinneren wat je eergisteren gegeten hebt (Libanees trouwens ;-)) dus vandaar dat ik toch maar een blog heb aangemaakt.
Maar goed, over een week vertrek ik dus. Nog even een week werken en de puntjes op de i zetten voor mijn collega's die mijn werk overpakken. Thanks Guys!

Dus nu, een jaar na de bewuste aanvraag van het verlof, ga ik eindelijk op pad en zal ik hopelijk alles een plekje kunnen geven van wat er de laatste maanden/jaren is gebeurd. Op het gebied van het werk, op vlak van mijn gezondheid, familie, vrienden en relatieleed, maar vooral gaat de vraag zijn: wat wil ik en wat kan ik ( er zelf aan doen). De bovenstaande dingen in het perspectief zien, maar uiteindelijk hoop ik vooral te genieten van de cultuur, de mensen, het klimaat, het eten en het landschap.

X Marliene

Ps, ik ga naar Vietnam ;-)

  • 13 Januari 2013 - 17:19

    Sophie Kroon-Fabrie:

    Hey meis, heel veel plezier!! Geniet, geniet en kom lekker tot jezelf!
    Xx

  • 13 Januari 2013 - 17:24

    Afra Voesenek:

    Stoer hoor wijfie! Ik ga volgen wat je allemaal meemaakt! Goeie reis!! x

  • 13 Januari 2013 - 17:48

    Ellen DR:

    T.O.P!!!
    xXXx

  • 13 Januari 2013 - 17:51

    Roosje:

    Heel veel plezier.
    Geniet van iedere dag.

    X Roosje

  • 13 Januari 2013 - 18:17

    Bieke Hendrickx:

    Veel plezier liefje. Het zal je goed doen. X

  • 13 Januari 2013 - 18:32

    Tom:

    Going to miss ya but enjoy the trip!

  • 13 Januari 2013 - 19:22

    Ems:

    Geniet ervan Pluis!

  • 13 Januari 2013 - 19:43

    Tines:

    Weet dat je door ons geliefd en gemist wordt! Kus schone zus

  • 13 Januari 2013 - 22:46

    Jan Vd Broek:

    Ik ga je volgen Marliene! Heel veel plezier op deze reis. Geniet ervan en rust lekker uit door even je gedachten te verzetten.

    Vergeet vooral niet om Pho te eten, een erg lekkere noodlesoep met rundvlees. Zeker het proberen waard!

    Jan

  • 13 Januari 2013 - 22:48

    Marliene Pille:

    Super lieve reacties al, de "zin" wordt met het uur groter!
    Thanks Jonny voor je blog en de link, beide zijn opgeslagen om uit te spitten!

  • 14 Januari 2013 - 05:52

    Marieke:

    Hele fijne, mooie reis! Ik ben heel benieuwd naar je avonturen. Dikke kus en geniet ze!!

  • 14 Januari 2013 - 11:03

    Lily:

    Goede reis!

  • 15 Januari 2013 - 10:52

    Robyn:

    Heel, heel veel plezier, maar vooral GENIET!

    Liefs, x Robyn.

  • 18 Januari 2013 - 22:06

    Henk Van Heck:

    He Marliene,

    Ik ben gek op vietnamese loepia's, kun jij daar iets regelen?

    Veel plezier, ik ga je blog volgen.........

  • 19 Januari 2013 - 23:06

    Mams:

    Tja, nu nog even samen achter de laptop, de was is alweer gestreken en gevouwen (andere volgorde) de rugzak staat nu nog naast de bank, Marliene "zit" er morgen onder. Wat een kilo's!
    Morgen uitzwaaien op Schiphol, onze stoere, avontuurlijke griet, maar ook ons "nestdotje" wat in haar eentje een maand lang gaat genieten van alle nieuwe indrukken die Vietnam haar biedt. Wie weet gaan wij ook nog eens, dan lopen wij in de voetstappen van onze dochter, ook dat is in een andere volgorde, vroeger was het altijd andersom! Geniet van je reis, kom ook weer veilig thuis. Kus, mams

  • 20 Januari 2013 - 11:06

    Saskia:

    Lieverd, nog een uurtje en je vliegtuig vertrekt. Spannend!! Wat heerlijk dat je je winterkleding morgen kunt verruilen voor een korte broek. Dokter Rossi, heb een goede vlucht, ga genieten van je mooie reis en doe voorzichtig! I'm gonna miss you! X

  • 21 Januari 2013 - 08:16

    Paps:

    Hoi Pluis,
    Dank je wel voor je belletje. Hoorde van Mams dat je een upgrade in het hotel had gehad. En wel naar de vijfde verdieping en er was geen lift. Wat een humor. Ben benieuwd naar hoe het er daar uitziet in de stad, maar eerst even slapen, rusten denk ik.
    Toi, toi, toi

  • 22 Januari 2013 - 20:11

    Joyce:

    Stoertje!!! Heel gaaf dat je gaat en al dat prachtigs op je netvlies krijgt. Njoy lots en ook take care!! HUG

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marliene

Actief sinds 13 Jan. 2013
Verslag gelezen: 556
Totaal aantal bezoekers 111542

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2017 - 02 November 2017

Peru

11 Juni 2015 - 02 Juli 2015

你好,早安 nǐ hǎo

20 Januari 2013 - 16 Februari 2013

Goodmorning Vietnam!

Landen bezocht: