het kriebelt..... het bloed en Meneer Pu - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marliene Pille - WaarBenJij.nu het kriebelt..... het bloed en Meneer Pu - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marliene Pille - WaarBenJij.nu

het kriebelt..... het bloed en Meneer Pu

Door: Marliene

Blijf op de hoogte en volg Marliene

15 Januari 2015 | België, Antwerpen

Het kriebelt, ik kan het niet uitleggen, maar het kriebelt, al lang en het gevoel wordt erger en erger. Niet dat dat erg is, integendeel. Het is een fijn gevoel, maar ergens moet je de knoop doorhakken. En dat is deze week gebeurd. Het bloed kruipt dus waar het niet gaan kan... reizen.

Ook al was mijn vorige reis, op een week na 2 jaar geleden, niet alles wat ik er van verwachtte, toch moest het. Het was sterker dan mijzelf!
Hè bah vervelend ;-) Believe me, ik heb er zin in.... mijn God wat heb ik er zin in. Maar het wordt wel anders dan voorheen en dat is spannend.

Ik ga een groepsreis doen! arghhhh!! Het hoge woord is eruit. pfoehee. Althans, de boeking is nog niet vastgelegd, maar dat is een kwestie van formaliteit toch?
Dus, waar ik Nieuw-Zeeland, Maleisië, Thailand, Vietnam en wat Europese dorpjes op zelfstandige basis heb ontdekt, laat ik me nu leiden (of lijden, maar dat zal ik je over een paar maanden kunnen vertellen).
Het lijkt alsof ik lekker achterover kan leunen, voetjes op de bank en entertain me maar, maar ik vermoed dat dat niet waar is. Maar toch, iemand anders heeft de reis al uitgestippeld, de hotels zijn al geboekt en als je even de weg niet meer weet, je gewoon op zoek moet naar een opgestoken paraplu. *grinnik* Dat stel ik me er toch van voor. Maar hopelijk ook, dat je ervaringen direct kan delen, zowel de leuke maar ook de negatieve. Wie weet wat de groep me brengt, na aanleiding van de andere reizen, kan het niet anders dan weer bijzonder zijn.

Nog even wachten op de laatste antwoorden van het reisbureau en dan ga ik boeken. Vanaf dan aftellen. Nog een paar première's, lessen en examens... het zal er zijn voordat ik erg in heb.

We gaan het meemaken, ben er benieuwd naar, het kriebelt....
China: Nǐ hǎo

liefs Marliene

ps... wie weet kom ik nu eindelijk meneer Pu tegen, zeg nou zelf: Mevrouw Pu-Pille zou toch geweldig klinken ;-)

  • 16 Januari 2015 - 01:35

    Helga:

    Nog 3,2,1 en het is alweer zover! De sambal komt
    dichterbij. De boterhammen worden vervangen voor 'lijst'.
    De lucht breekt open en de lentezon komt door in Nederland
    Terwijl jij je witte monddoekje nog wat meer omhoog trekt.
    Met het Chinese nieuwjaar in aantocht
    Het jaar van de geit ( volgens Harry) brengt je inderdaad misschien
    Een meneertje Pu!
    Geniet van het aftellen!
    Liefs Helga


  • 16 Januari 2015 - 01:35

    Helga:

    Nog 3,2,1 en het is alweer zover! De sambal komt
    dichterbij. De boterhammen worden vervangen voor 'lijst'.
    De lucht breekt open en de lentezon komt door in Nederland
    Terwijl jij je witte monddoekje nog wat meer omhoog trekt.
    Met het Chinese nieuwjaar in aantocht
    Het jaar van de geit ( volgens Harry) brengt je inderdaad misschien
    Een meneertje Pu!
    Geniet van het aftellen!
    Liefs Helga


  • 08 Maart 2015 - 10:58

    Mama:

    Lieve Pluis, inderdaad, reis geboekt naar China. Wat een land! Paps en ik waren er oktober 1991, hebben gefiets op het Tjen Amen Plein, ik ben de muur opgeklommen en heb samen met paps de weg naar beneden gelopen, zomerpaleis gezien, marble boat, Bell- en drumtower en nog veel meer. Peking eend gegeten en Koreaans. Altijd soep na, om de gaatjes te vullen! Jij maakt een rondreis en gaat het terracotta leger bekijken, door nog naar Shanghai, geweldig. Kom gezond weer terug enne, wie weet komt meneer Pu mee

  • 13 Juni 2015 - 10:59

    Lieneke Pille-gorter:

    Wat was het een blijdschap om je echt maar even te zien op FaceTime. Verbinding viel na 20 seconden weg, maar jij hebt paps gezien en hij jou. Het gaat super met paps, hij heeft vannacht voor het eerst goed geslapen. Paps vraagt zich af wat jij nu allemaal te zien krijgt, of jij in zijn voetstappen loopt die hij in 1991 heeft neergezet voor Nando wat jaren later en jij nu. Het zal weer een reis worden met herinneringen soms fijne, soms spannende, maar herinneringen die je in je hoofd en hart hebt. Geniet lieverd van alles wat je ziet, ruikt en voelt, je rugzak vult zich op die manier met pakjes die je later graag nog eens openmaakt en ervan kan nagenieten. Zijn benieuwd naar je reisverslagen. Kus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marliene

Actief sinds 13 Jan. 2013
Verslag gelezen: 396
Totaal aantal bezoekers 111549

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2017 - 02 November 2017

Peru

11 Juni 2015 - 02 Juli 2015

你好,早安 nǐ hǎo

20 Januari 2013 - 16 Februari 2013

Goodmorning Vietnam!

Landen bezocht: