kwaak, kwaak... - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marliene Pille - WaarBenJij.nu kwaak, kwaak... - Reisverslag uit Antwerpen, België van Marliene Pille - WaarBenJij.nu

kwaak, kwaak...

Door: Marliene

Blijf op de hoogte en volg Marliene

30 Mei 2015 | België, Antwerpen

Al een paar keer werd me de vraag gesteld of ik weer een reisdagboek ging bijhouden. Ik twijfelde er nog over, maar ergens is het ook fijn om het later nog eens terug te lezen.
We zullen het zien, tijdens de reis. Als ik het dagschema namelijk bekijk.... poe hé, niet voor watjes!

Zoals je begrijpt, is de reis dus ondertussen geboekt. *vreugdekreetje* Het wordt een 22-daagse (georganiseerde) rondreis door China.

De verhalen die ik van verschillende mensen over China hoor, zijn echt uiteenlopend. Van verschrikkelijk tot prachtig en alles ertussenin. Ik doe gewoon even of ik van niemand iets gehoord heb, ik ontdek het graag zelf. Verwachtingen zijn nu eenmaal bij iedereen anders. Maar zeg nou zelf.... De chinese muur, de verboden stad, shanghai, hongkong, het terracotta leger en bovenal.....de pekingeend, al hangend voor een raampje met kop en al in een lekker krokant velletje... Ik smul al, jullie ook?

Voila, de komende dagen zijn nog lekker vol gepland met van alles en nog wat, maar in gedachten streep ik weer een dagje af op mijn niet-bestaande aftelkalender. Hopelijk tot snel en waarschijnlijk alleen maar via dit reisverslag aangezien FB, Twitter geblokt zijn...

Toedels! Tiao zhàn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marliene

Actief sinds 13 Jan. 2013
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 111534

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2017 - 02 November 2017

Peru

11 Juni 2015 - 02 Juli 2015

你好,早安 nǐ hǎo

20 Januari 2013 - 16 Februari 2013

Goodmorning Vietnam!

Landen bezocht: